سلااااااااااااااااااااااااااام. عید سعید فطر رو به همه تبریک میگم...به همین خاطر امروز براتون طنز کانتر 2 رو آماده کردم.خدایی نظر بدین من خیلی زحمت میکشم(!).برای دیدن -------------------------- برید ادامه مطلب!



این بیچاره رو تنبیه کردنش بهش گفتم دماغتو بچسبون به دیوار بعد یه ترور بووووق اومده کشتتش.



چی بگم والا تو این کانتر هرجور بگی میشه مرد!



یا ابوالفضل مگه فیلم هندیه!



رئیس های پلیس و ترور در حال مذاکره...اون مرده پشت دیوار هم حتما خبرنگاره!


اول گفتم اینو نذارم بد آموزی داره ولی شما فک کنین اصلا داره از پشت نایفش میکنه!نه چیز دیگه!



بدون شرح!!!!


باز دوتا فیلم اکشن دیدن اینارو جو گرفت!



خدا رحم کنه!


1.وقتی دارم کانتر بازی میکنم 2.هکرها(چیتر) وارد بازی میشن!



دوستان پلیس و ترور بعد توافق!



فک کنم این ترور ها دارن فحش میدن!




1.من عاشق کانتر سورس ام 2.بووووووم هدشات!



چون یکم صحنش تکون دهنده بود محوش کردم(الکی)



بدون شرح!

خب در آخر یه تصویر متحرک ناز از رقص پلیس ها
دانلود تصویر


نظر فراموش نشه